Понеділок, 13.05.2024, 01:44
Вітаю Вас Гість | RSS

КИРИЛІВСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Головна » 2016 » Серпень » 29 » Звіт директора ІІ-Червоноармійської ЗОШ Чуб Л.А. про роботу закладу протягом 2015/2016 навчального року
23:46
Звіт директора ІІ-Червоноармійської ЗОШ Чуб Л.А. про роботу закладу протягом 2015/2016 навчального року

Звіт директора ІІ-Червоноармійської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Вовчанської районної ради Харківської області перед громадськістю

«Про основні напрями та   підсумки діяльності школи протягом

2015-2016 навчального року»

Робота ІІ – Червоноармійської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Вовчанської районної ради Харківської області  в 2015/2016 навчальному році була спрямована на реалізацію положень Конституції України, сучасної державної політики в галузі освіти, Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, постанов Уряду України, нормативно-інструктивних матеріалів Міністерства освіти і науки України, Харківської облдержадміністрації, відділу освіти Вовчанської районної державної адміністрації Харківської області, що були націлені на виконання  основних заходів по створенню життєздатної системи безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів, забезпеченню можливостей постійного самовдосконалення особистості, інтелектуального і культурного потенціалу як найвищої цінності нації.                      

У 2015/2016 навчальному році педагогічний колектив школи працював над реалізацією науково-методичних проблем:«Формування й удосконалення професійної компетентності педагога в умовах особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів в період впровадження та реалізації  нового Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової загальної освіти» та  «Формування морально-духовної життєвої компетентності особистості учня шляхом впровадження Основних орієнтирів виховання».

 Згідно Закону України “Про загальну середню освіту” заклад освіти створював оптимальні умови для отримання молоддю повної загальної середньої освіти за 11-річним терміном навчання, 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту школи , який відповідає сучасним нормативно-правовим документам, що регламентують діяльність загальноосвітніх закладів. Школа працювала  в одну зміну.

Педагогічним колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження  і розвитку шкільної мережі. На початку 2015/2016 навчального року у школі було відкрито  9 класів, із них 1-4-х - 2 класи, 5-9-х – 5 класів та 10 і 11 клас. В школі не було 1 класу. З 15.03.2016 року до 4 класубуло зараховано ученицю Ворожко А. Учні  4, 5 та 6 класу навчались за індивідуально – груповою формою навчання. Мова навчання – українська. Станом на 05.09.2015 року кількість учнів становила 56 чоловік. Середня наповнюваність учнів у класах складала –    6  чоловік. Протягом навчального року до школи  прибуло                 4 учні, вибуло протягом навчального року – 2 учні. Кількість учнів на кінець навчального року становила 56 учні: 1-4 класи – 3 класи ( 14 учнів), 5-9 класи – 5 класів ( 28 учнів), 10-11 класи – 2 класи (14 учнів).

Характеристика контингенту  учнів:

- діти-інваліди – 2 учениці (Семенова М., Гордієнко В.);

- діти з неповних сімей - 2 ученів (Батулін Г., Чуб Б.);

- діти, які постраждали від наслідків ЧАЕС – 1 (Холод С.);

- діти, з малозабезпечених сімей – 0 учнів;

- діти з багатодітних сімей – 9 учнів (сім’я Ворожко, сім’я Батуліних, сім’я Кравцових);

- діти-напівсироти – 7 учнів (Шеховцов Д., Шеховцова Ю., Польовий Б.,                              Польова Х.,Крупінська П., Петегирич Д., Семенова Н.);

- діти-сироти – 1 учень (Кравченко Д.),

- діти загиблих працівників МВС – немає;

- діти, які перебувають на диспансерному обліку – 5 учнів;

- діти, які перебувають на внутрішкільному обліку – 4 учні (Батулін А., Бірюков Р.,                   Куліш Є., Лиман Ф.);

- діти, які скоїли злочини – 1 учень (Лиман Ф.).

У 2015/2016 навчальному році школа працювала у режимі однієї зміни, початок занять о 8.00, закінчення 8 уроку – о 15.35.

Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку була:

  • в 2 - 4 класах – 40 хвилин,
  • в 5 - 11 класах – 45 хвилин,

Перерви - тривалістю 10 та 20 хвилин. Для забезпечення належної організації гарячого харчування  впроваджено 2 великі перерви по 20 хвилин.

На базі школи функціонувало 2 гуртки.   Для забезпечення навчальної діяльності в  школі було обладнано:

  • бібліотека;
  • коридор для занять фізичною культурою,
  • їдальня (налічує 45 місць);
  • слюсарна та  столярна майстерня (частково обладнані інвентарем),
  • комп’ютерний клас із загальною кількістю 7 комп’ютерів,

-     загальна кількість класів – 11 кабінетів.

Проектна потужність школи – 160 учнів.

Загальна площа всіх приміщень – 906 м².

Стан збереження задовільний, будівля й приміщення в цілому відповідають державними санітарним нормам облаштування та утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у селищному пункті обладнаний медичний пункт, працює  медична сестра та фельдшер, які організовують систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечують профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі школи діти проходять медичне обстеження. З червня 2016 року медичне обстеження учнів сплановано на базі Вовчанської РЦЛ.

Протягом року навчальний заклад  був повністю забезпечений кадрами. За штатним розкладом чисельність штатних одиниць становила:

  • вчителів – 12 осіб;
  • обслуговуючий персонал – 8 осіб;

Педагогічні працівники мають:

  • Кваліфікаційні категорії:
  • „Спеціаліст вищої категорії” – немає;
  • „Спеціаліст І категорії” – 6  осіб;
  • „Спеціаліст ІІ категорії” – 2 особи;
  • „Спеціаліст” –  4 особи.
  • педагогічне звання «старший учитель» - немає,
  • педагогічне звання  «вчитель-методист» - немає;
  • знаком «Відмінник освіти України» нагороджено 1 педагога.

Педагогічний стаж працівників:

  • Стаж до 3 – х років – немає;
  • Стаж від 3- х до 10 – и років – 3 вчителі;
  • Стаж від 10 – и  до 20 – и років – 2 вчителі;
  • Стаж від 20 – и  до 30 – и  років – 4 вчителі;
  • Стаж більше 30 – років – 3 вчителі;
  • Працівників  пенсійного віку станом на 01.09.2015 року – 4 вчителі.

      Таким чином, якісний склад педагогічного колективу ІІ – Червоноармійської ЗОШ                І – ІІІ ступенів  на кінець навчального року становить :

 

Педагогічне звання та категорія вчителя

2013/2014 н.р.

 

2014/2015 н.р.

 

2015/2016 н.р.

 

кількість

 

%

кількість

 

%

кількість

 

%

педагогічне звання “вчитель-методист”

-

-

-

-

-

-

педагогічне звання “старший учитель”

-

-

-

-

-

-

вища категорія

1

7,14%

-

0%

-

0%

І категорія

7

50%

6

50%

6

50%

ІІ категорія

1

7,14%

2

16,6%

2

16,6%

спеціаліст

5

35,71%

4

33,3%

4

33,3%

Всього:

14

100%

12

100%

12

100%

 

Освітні послуги для учнів надають вчителі, що мають

  • вищу освіту – 10 чоловік,
  • середню спеціальну –  2 чоловіка.

Протягом  2015/2016 навчального року були створені необхідні умови для підвищення теоретичного професійного рівня вчителів на курсах вдосконалення вчителів різного фаху при  комунальному закладі «Харківська академія неперервної освіти». Успішно пройшла курсову   перепідготовку - 1 вчитель.                                                                                        У 2015/2016 навчальному році навчально - виховний процес в школі був організований відповідно до робочого навчального плану  на 2015/2016 навчальний рік та річного плану роботи школи. Реалізація інваріантної та варіативної складової навчального плану здійснювалася за державними програмами. Шкільний компонент забезпечений навчальними програмами та навчальними підручниками (1 клас – 25%, 3- 4 класи – 100 %, 9 класи – 97 %, 10-11 класи -95%). Бібліотекарем школи Шпичкою Л.М. було пророблено велику роботу щодо забезпечення учнів підручниками. Учні школи  отримали майже на 100% підручники за рахунок надходжень з інших шкіл. В цьому навчальному році ситуація буде складатись набагато гірше.                                                                           Протягом 2015/2016 навчального року  в навчально-виховний процес впроваджувалися Державні стандарти початкової та  базової загальної середньої освіти. Активізована робота з організації факультативів та спецкурсів.   У  7 класі  викладався факультатив «Правослана культура Слобожанщини» (по 0,5 год.). У 8 класі викладався спецкурс  „Харківщинознавство” ( 0,5 години протягом року ). У 8 класі викладався спецкурс „Основи споживчих знань. Споживання і здоров’я” (1 година). В 9 класі було проведено спецкурс  «Зелений пакет» (0,5 год.). В 10 та 11 класах: «Визначні постаті України» (1 год.), «Захисти себе від ВІЛ (1 год.), «Основи споживчих знань» (1 год.), «Політична географія» (1 год.), «Україна і світовий ринок» (0,5 год.).

Протягом навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. Педагогічний колектив впроваджував у навчально-виховний процес Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації та проведення контролю, заповнення сторінок журналу в умовах семестрової системи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у Харківській області. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання, основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 3 - 11 класах було тематичне   і підсумкове оцінювання.

У 2015/2016 навчальному році навчально-виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

З метою запровадження необхідності профільного навчання систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи.

За підсумками 2015/2016 навчального року із 56 учнів 1-11 класів:

  • 56 учнів 2-11 класів – атестовані;
  • 50 учнів переведено до наступного класу;
  • 6 учнів закінчили 11 клас,
  • однак, жоден учень 9 класу не отримав свідоцтво про базову загальну середню освіту  з відзнакою;
  • жоден учень 11 класу не отримав атестату про повну загальну середню освіту особливого зразка;
  • три учні 2 класу отримали Похвальні грамоти.

Особливістю розвитку освіти на даному етапі є зміни, які відбуваються у змісті освіти. Змінилися усі державні стандарти – початкової, базової та повної загальної середньої освіти. Їх впровадження відбувалося поступово. А розпочато воно з державного стандарту початкової освіти з 1 вересня 2012 р. В позаминулому навчальному році в нашій школі  не було 1 класу, тому ми лише в 2013/2014  навчальному році розпочали роботу  над новими стандартами. Новим для учнів початкової ланки стало та буде новим  викладання предмету «Природознавство» (з 2 класу), іноземна мова ( з 1 класу), інформатика (з 2 класу).

В основу організації навчально-виховного процесу у школі І ступеня покладено здоров’язбережені технології і, звичайно, компетентісний підхід ( у дітей необхідно формувати практичні навички, а не просто знання). Є й інші зміни, які спрямовані на розвиток дитини у школі І ступеня.

Впровадження ж нового стандарту в основній школі розпочалося  з 1 вересня 2013 року у 5 класі. Особливістю навчання за новим стандартом стала не тільки предметна підготовка, а й оволодіння   учнями ключовими   компетентностями (вміння вчитися, загальнокультурна, громадська здоров’я збережувальна, компетентності з інформаційно-комунікаційними технологіями, соціальна), що передбачають їхній особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток.

Робота школи, педколективу у 2015/2016 н.р. базувалась на основних положеннях державних   документів, які регламентують діяльність навчального закладу, програм «Обдарованість», «Школа сприяння здоров’ю» , «Інформатизація та комп’ютерізація».

На шляху до реалізації програми «Інформатизації та комп’ютерізації» продовжується впровадження ІКТ у навчальний процес, продуктивно використовуються можливості комп’ютерної техніки в урочний та позаурочний час. Створюється кабінет ІКТ. Завдяки спонсорської допомоги, яка надходить з двох джерел – від батьків учнів та агрофірми ім. Т.Г.Шевчнка було здійснено ремонт комп’ютерної техніки. Треба також відзначити важливе започаткування, яке ініціювали випускники нашої школи 1973 року випуску, які надали школі частину коштів на придбання  модему та антени до підключення в всесвітню систему Інтернету, який в сучасних умовах є вкрай необхідним. Хочеться висловити щиру вдячність Ткаченку Юрію Сергійовичу, Бандурі Григорію Володимировичу, Шпичці Олексію Сергійовичу, Гонтар Зіні Вікторівні, Биковій Лідії Іванівні та іншим випускникам 1973 року випуску за розуміння назрілих проблем школи, бажання їй допомогти в нелегкий для неї час.

В районних конкурсах, змаганнях, зльотах учні школи приймають участь вкрай рідко. Основні причини – відсутність транспортного забезпечення, погодні умови, неналежний стан підготовки учнів, відсутність зацікавленості учнів в участі в таких заходах. Однак, в цьому навчальному році участь групи наших учнів була відзначена відділом освіти Вовчанської РДА за участь в спортивному змаганні з шахів та шашок. В  туристичному зльоті та військово-патріотичній грі «Джура-Сокіл» наші учні участі не приймали. 

У школі проводиться відповідна робота по виявленню здібної, талановитої молоді та залученню її до участі в різноманітних інтелектуальних  змаганнях, Всеукраїнських олімпіадах, турнірах, конкурсах-захисту науково-дослідницьких робіт, краєзнавчих конференціях та конкурсах з фахової майстерності,  де учні показують  достойні результати.

 Для роботи з обдарованими учнями використовуються додаткові інтелектуальні заняття, факультативи, курси за вибором, спецкурси та уроки для щотижневої роботи з обдарованими дітьми. У 2015/2016 н.р. у школі працювало 2 гуртки: «Футбол» та «Теніс» (керівник – вчитель фізичної культури Фадєєв С.А.), які діяли для учнів для учнів 5-11 класів.

В  2015/2016 навчальному році було  було організовано роботу школи за програмою «Обдарованість». Так у 2015/2016 навчальному році результатом цієї роботи стали досягнення учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах серед учнів 4-11 класів у                             І (шкільному етапі) та ІІ (районному) етапі, різноманітних  конкурсах, таких як «Колосок», «Геліантус», «Грінвіч», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», участь у Всеукраїнській грі «Соняшник», конкурсі з правознавства «Кришталева сова», турнірі юних істориків «Лелека».  Серед учнів старшої школи за рейтинг школи під час проведення Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін  боролась учениця  9 класу Крупінська Поліна, яка приймала участь в олімпіаді з правознавства (3 місце).  Учениця 7 класу Козлова Олександра приймала участь в олімпіаді з математики             (10 місце).  Вчителі математики Головко Н.П., Кравчук Н.Д. та вчителі початкових класів Веселянська С.О., Колісник Т.Д. протягом ряду років приймають участь у Міжнародному метематичному конкурсі «Кенгуру». Кількість учасників даного конкурсу з кожним роком зростає. Результативність участі учнів нашої школи в конкурсі в цілому задовільна. Однак, немає робіт виконаних  на високому рівні, кількість робіт, що мають добрий результат набагато більша за кількість робіт, які лише вказують на участь у конкурсі.   

Адміністрація школи залучає учнів та вчителів школи до роботи в Вовчанській Малій Академії наук, де б вони займались науково-дослідницькою роботою. На початнугрудня 2015 року на базі Вовчанськької гімназії №1 відбулась ХІІІ міська науково-практична конференція, як І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт у 2015/2016 навчальному році.

 У конкурсі-захисті взяла участь  учениця 10 класу  нашої школи Ткаченко Юлія Олександрівна (керівник наукової роботи Чуб Л.А.). Нею була виконана робота «Аналіз сучасних демографічних процесів на прикладі Вовчанського району».

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт відбувався за напрямком «філософія та суспільствознавство» (секція «соціологія»). 

Перший етап конкурсу-захисту виявив достатній рівень пошукової та науково-дослідницької роботи учениці.

Також у стінах школи було проведено Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Т.Шевченка. У ІІ етапі VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу  імені Тараса Шевченка прийняла участь учениця 9 класу Крупінська Поліна і посіла ІІІ місце серед учнів свого віку (учитель Баннікова Наталія Анатоліївна).

Згідно з річним планом роботи   в навчальному закладі проводилась також робота по запобіганню дитячого травматизму.   З цією метою в школі проводились заняття з курсу „Основи здоров’я”, комплекс бесід з профілактики травматизму, бесіди „Я обираю здоровий спосіб життя” з  обов’язковим записом у щоденники учнів і на відповідних сторінках журналу, додаткові бесіди перед виходом на канікули, вступні інструктажі. Бесіди по попередженню травматизму проводились на годинах спілкування, графік яких було доведено до класоводів та класних керівників водночас з наданням розкладу

У 2015/2016  н.р. продовжено  роботу школи над проблемою сприяння здоров’ю учнів. Цей рік був спрямований на вивчення та аналіз стану здоров’я учнів, дослідження вітчизняного та світового досвіду з проблеми запровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. Вчителям було рекомендовано на кожному уроці проводити фізкультхвилинки. Вранці до початку занять проводилась ранкова гігієнічна гімнастика.

Про актуальність даного напряму роботи свідчать наступні показники:

-  кількість учнів, які зараховані до спеціальної та підготовчої групи складає 11% до загальної кількості учнів школи. У 2015/2016 навчальному році кількість таких учнів становила 6 учнів.

Кількість учнів зі зниженим зором, серцево-судинними захворюваннями, захворювання   кишково-шлункового тракту, вади статури – ось ті основні проблеми, які мають діти нашої школи.

Тому робота над даною проблемою є життєво необхідною, важливою, і потребує батьківської підтримки.

Протягом навчального року  вивчався стан здоров’я учнів, вплив шкільного середовища на стан здоров’я, розроблювались рекомендації і проводились медично-педагогічні заходи направлені на оптимізацію навчально-виховної діяльності. Було обстежено стан здоров’я учнів 1-11 класів. Нижче подані діаграми за 2012, 2013 та за 2014 рік дають  можливість зрозуміти, що стан здоров’я сучасних школярів з кожним роком погіршується.

 

Інформація про виявлену патологію при проведенні поглиблених профілактичних медичних оглядів

Вовчанський район, ІІ – Червоноармійська ЗОШ І – ІІІ ступенів,  станом на 14.02.2016 року

 

Спеціаліст

Підлягало оглядам

Оглянуто

 

Виявлено пато

логії

 

В т.ч. вперше

 

АБС.

% загальної

кількості

АБС.

% від

Огля

нутих

Вияв

лена

кіль

кість

%

АБС.

%

Офтальмолог

56

100%

56

100%

3

5,17%

0

0%

Невролог

56

100%

56

100%

5

8,62%

0

0%

Отоларинголог

56

100%

56

100%

6

10,34%

6

15,78%

Хірург

Андроло

гічний огляд

56

100%

56

100%

3

5,17%

0

0%

Ортопед

56

100%

56

100%

2

3,44%

0

0%

Гінеколог

56

100%

56

100%

2

3,44%

0

0%

Стоматолог

56

100%

56

100%

1

1,72%

1

2,63%

Педіатр

56

100%

 

100%

16

27,58%

8

21,05%

Всього

56

100%

 

100%

38

65,51%

15

39,47%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Також з метою уточнення стану здоров’я дітей щорічно проводяться профілактичні огляди школярів наприкінці серпня. В 2016/2017 навчальному році сплановано здійснити медичний огляд школярів протягом літніх канікул.

Організація навчально-виховного процесу не можлива без кваліфікованої підтримки, педагогічного супроводу, без співпраці учнівського та вчительського колективів.

Підвищення фахового рівня вчителів відбувається через проходження курсової перепідготовки (5 вчителів) та атестацію педагогічних кадрів.

В 2015/2016 н.р. атестацію пройшла 1 вчителі: вчитель початкових класів Колісник Т.Д., яка підтвердила  раніше встановлену їй кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії».

Методична робота школи будувалась відповідно річного плану роботи школи та районного методичного кабінету відділу освіти Вовчанської районної державної адміністрації.

Організовувались практичні семінари, психологічні тренінги; вчителі школи брали активну участь в методичній роботі району.

Основною метою методичної роботи школи вбачалось впровадження нового державного стандарту початкової освіти та вивчення державного стандарту базової середньої освіти.

Учителі школи приймають постійну активну участь у щорічній виставці – ярмарці  досягнень педагогів Вовчанщини. Більшість робіт виконана відповідно до вимог щодо оформлення такого виду робіт. В цьому навчальному році відділом освіти було ініційовано проведення конкурсу вчительських веб-сайтів. Активну участь у цьому конкурсі прийняла директор школи Чуб Л.А. та вчитель інформатики Колісник Т.Д. Веб-сайт вчителя історії, директора школи Чуб Л.А. було визнано таким, що заслуговує на увагу. Чб Л.А. була нагороджена грамотою відділу освіти Вовчанської РДА.

Невід’ємною частиною навчального процесу є організація виховної роботи.

Виховна робота школи у 2015/2016 н. р. базувалася на таких пріоритетних напрямках: громадський, морально-правовий, екологіч­ний, художньо-естетичний, військово - патріотичний,  фізичний, профорієнтаційний, формування здорового способу життя, родинно-сімейне виховання, розвиток учнівського самоврядування.

Відповідно до методичної проблеми педагогів Вовчанщини ІІ-Червоноармійська школа працювала над шкільною виховною проблемою «Формування й удосконалення професійної компетентності педагога в умовах особистісно орієнтованого навчання й виховання учнів». Основними документами, якими керувалася школа в виховній роботі, були:

  • На­ціональна програма «Діти України»,
  • Національна доктрина розвитку освіти,
  • Концепція громадянського виховання,
  •  Комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення села,
  • Комплексна програма профілактики злочинності,
  • Національна програма патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвит­ку духовності та зміцнення моральних засад суспільства,
  • Програма роботи з обдарованою молоддю,
  • Програма профілактики ВІЛ-інфекцій та  СНІДу в області,
  •  Програма правової освіти населення області,
  • Національна програма оздоровлення дітей,
  • Програма «Обдарована молодь»,
  • Обласна програма розвитку і функціонування української мови,
  • Закони України «Про пожежну безпеку»,
  • Закон України «Про охорону праці»,
  • Комплексна програма «Фізичне виховання — здоров'я нації»,
  • Закон України «Про загальну середню освіту»,

Пріоритетним в виховній роботі є особистість дитини, тому виховний процес в школі здійснювався на відкритому діалозі педагога і дитини, що створює оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, виховні заходи спрямовані на виховання в учнів загальнолюдських якостей, вмінню жити в колективі, в шкільному середовищі, вихованню гуманної  людини.

   Цьому сприяли заходи морально-правового напрямку( виступи лекторських груп, круглі столи, бесіди, години спілкування, зустрічі з робітниками правоохоронних органів)

Згідно з річним планом школи було заплановано і проведено комплекс виховних заходів. Треба відзначити високу якість і результативність таких заходів:

  • свято «Школо, прощавай» (відповідальні Головко Н.П., Колісник Т.Д.,                        Гордієнко Т.С.),
  • свято першого дзвоника (відповідальні Чуб І.В.  та Головко Н.П.),
  • свято «Руки матері моєї» (відповідальні Колісник Т.Д. та ВеселянськаС.О.),
  • свято «Дід Мороз прийшов» (відповідальні Колісник Т.Д., Веселянська С.О., Гордієнко Т.С.),
  • свято «Жінці-матері вклонюся» (відповідальні  Куліш В.І.,  Гордієнко Т.С.).

Багато різноманітних свят проведено в молодшій школі. Школярам подобається приймати участь в шкільних заходах, розкривати свої вміння, таланти. Так, наприклад, в  2 та 3 класі протягом року були проведені такі свята, як: «Український рушник у житті людини», «Руки матері моєї», «Святий Миколай до оселі завітай!». Вчителі початкових класів дуже велику роль приділяють родинним святам, які проводяться в класах разом з батьками.

     Над реалізацією мети  і завдань виховної роботи в школі  в 2015/2016 навчальному році  працювало 3 класоводи 1-4 класів та  6 класних керівників 5-11 класів.

     Національно-громадянське виховання у 2015/2016  навчальному році реалізовувалося через проведення таких заходів, як Шевченківські дні, заходи до Дня Соборності України, години спілкування та виховні години .

   У рамках екологічного виховання у 2015/2016 н.р. відбулись трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до школи території,  місячники з благоустрою шкільного подвір’я та села.

   Формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення різноманітних шкільних спортивних змагань, акції «Молодь проти наркоманії і СНІДу», тижня «Молодь обирає здоровий спосіб життя»,  у рамках яких відбулися тематичні бесіди, конкурс плакатів, спортивні змагання. Традиційно пройшли Дні здоров’я у вересні та травні  минулого навчального року. Група учнів нашої школи прийняла участь у змаганнях з шахів та шашок.

   Протягом 2015/2016 навчального року організовані та проведені зустрічі учнів школи з представниками служби захисту дітей,  які провели бесіду про шкідливість вживання наркотичних речовин.

     Військово-патріотичний напрямок виховної роботи у 2015/2016 н.р. знайшов відображення у проведенні заходів до Дня визволення Вовчанського району  (11 лютого) від німецько-фашистських загарбників, Дня Перемоги (9 Травня) у Великій Вітчизняній війні,  участь в районній естафеті пам’яті.

   Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня  правової освіти у грудні  2015 року,  тижнів боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин.

       Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та  прояви особистості учнів, здійснюють  виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі. Однак, на початок навчального року на внутрішкільному обліку було 4 учні. 10 класу (класний керівник Гордієнко Т.С.). Станом на 25.06.2014 року на облік при кримінальній міліції  у справах дітей м.Вовчанська за скоєння крадіжки було поставлено два учні 8 класу:  Губеліт Артем та Лиман Федір, з яких учень Губеліт  Артем вже не є учнем нашої школи. На даний момент згідно нормативних документів Лиман Федір повинен бути знятий з даного обліку. Однак, від кримінальної міліції таких даних не поступало.

1.

Лиман Федір Федорович

31.12.1996

11 клас

Участь у скоєнні крадіжки

 Станом на 01.06.2016 року  на  внутрішкільному  обліку залишилось 4 учнів. Це вище названі Лиман Федір, Бірюков Радіон, Куліш Євген, Батулін Андрій. Наказом від 23.06.2016 року учень Батулін А. відрахований із складу учнів школи в зв’язку з переходом на навчання до Вовчанського технікуму механізації сільського господарства ім. П.Василенка.

   З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 5-10 класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу. Записи у щоденниках аналізуються,  а учні, схильні до пропусків занять без поважних причин, до порушень дисципліни та правил поведінки у школі, викликаються  на бесіди до адміністрації школи. Однак, слід зазначити, що під час перевірки щоденників адміністрацією школи можна зробити висновок: більшість батьків учнів школи не надають уваги  результативності навчання учнів у школі. Підписи батьків відсутні у більшої половини учнів.                                                                                       

     Організація дитячого самоврядування в ІІ-Червоноармійській ЗОШ у 2015/2016  навчальному році проводилась відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу.

      Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення  благодійних акцій, метою яких було надання матеріальної допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у скрутному становищі. Також  школа брала участь у благодійних акціях до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом та акції «Серце до серця».

На сьогодні школа залишається культурним осередком с. Червоноармійське Друге. На базі школи працює історико - краєзнавчий музей, у якому зберігається інформація про історію нашого краю, нашого села, наших людей. Розпочато роботу по оновленню експозиції про жителів с.Червоноармійське Друге, які захищали Батьківщину у роки Другої світової війни.

Однією зі складових навчального процесу є зміцнення матеріально-технічної бази школи. Відповідно до поданих актів залучення позабюджетних коштів протягом 2015/2016 навчального року було залучено позабюджетних коштів на суму:                               40935 грн. 19 коп. З них на харчування учнів: 24490 грн. 00 коп. (10990 грн. від спонсорів та 13500 грн. від батьків учнів школи); на придбання матеріалів та на виконання ремонтних робіт -  16445 грн. 19 коп.   Влітку 2016 року за батьківські кошти було здійснено поточний ремонт у класних приміщеннях. За кошти сільської ради було капітально відремонтовано одне із класних приміщень та здійснено ремонт шкільної їдальні та підсобних приміщень. Відповідно до рішення сільської ради на дані роботи було виділено 20000 грн. Багато зроблено руками працівників школи та руками батьків учнів школи з косметичного ремонту школи. Було пофарбовано підлогу майже  у всіх класних приміщеннях та у шкільній їдальні, здійснено часткову заміну шпалер у кабінеті зарубіжної літератури, кабінеті історії. Під час косметичного ремонту шкільних приміщень, наклеюванні шпалер, утепленні вікон активно працювали Саморукова Оксана Анатоліївна, Лиман Ольга Олександрівна, Кабашня Тетяна Валеріївна, Туканьова Тетяна Антоліївна, Чала Світлана Дмитрівна, Савчук Оксана Іванівна, Рябченко Світлана Василівна та інші. Проявили велику активність у наведенні належного естетичного вигляду класних приміщень класні керівники, класоводи та  завідуючі кабінетами: Веселянська Світлана Олексіївна, Кравчук Наталя Дмитрівна, Куліш Віра Іванівна. Не дивлячись на зроблений великий об’єм роботи,  залишається ряд невирішених ще з минулого часу проблем: проблема  ремонту підлоги в приміщенні школи, заміни вікон, заміни запасних дверей, ремонт системи опалення, заміна окремих ділянок даху, що протікає. Потребують також заміни шкільні меблі: стільці, парти, які не відповідають санітарним нормам. Проблем багато, але над їх вирішенням здійснювалась і буде у подальшому проводитись відповідна робота. Першочерговим завданням на наступний рік, вважаю, є завдання підготувати школу до нового навчального року: здійснити косметичний ремонт усіх приміщень, підготувати опалювальну систему до роботи в осінньо-зимовий період та  створити комфортні і безпечні умови для навчання учнів.              Вважаю, що наш педагогічний колектив тісно співпрацює з колективом батьків та членами батьківського комітету. Це була співпраця за різними напрямами роботи: матеріально-технічне забезпечення, виховання та навчання дітей, організація дозвілля. Вважаю, що саме порозуміння та взаємопідтримка між педагогічним та батьківським колективами є запорукою успішної організації  навчально-виховного процесу.

                                                                                   Директор школи                Л.А.Чуб

Переглядів: 518 | Додав: administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Старосалтівська ЗШ

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz